مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-13سياسي

اجمالی| همه دستگاه ها یاری رسان دولت باشند


اصلاح یارانه ها اقدام بزرگ و شجاعانه ای است که دولت در این شرایط اقتصادی به آن دست زده است و باید همه دستگاه ها در اجرای هرچه بهتر این طرح یاری رسان دولت باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: همراهی مردم با دولت در اجرای طرح اصلاح یارانه ها منجر به اثربخش بودن هرچه سریع تر این طرح می شود.

وی تصریح کرد: اصلاح یارانه ها اقدام بزرگ و شجاعانه ای است که دولت در این شرایط اقتصادی به آن دست زده است و باید همه دستگاه ها در اجرای هرچه بهتر این طرح یاری رسان دولت باشند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه با اجرایی این طرح از قاچاق عمده کالا به خارج و سود هنگفت عده ای واردکننده جلوگیری خواهد شد، بیان کرد: تاکنون حجم عمده ای از یارانه دولت در اختیار عده ای خاص قرار می گرفت که موجب فساد و رانت در کشور شده بود، این رویه پرداخت یارانه ها موجب افزایش فاصله طبقاتی در جامعه و ناعادلانه بودن پرداخت یارانه ها از یک سو و قاچاق گسترده کالا از سوی دیگر شده بود که باید سال های قبل به این روند غلط پایان داده می شد.

در حال به روز رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی| همه دستگاه ها یاری رسان دولت باشند

اجمالی| همه دستگاه ها یاری رسان دولت باشند